







Er zijn mensen die het nog geen strandweer vinden en thuis blijven. Er zijn ook mensen die dat helemaal niet erg vinden. Ik ben één van die laatsten.

Het belooft weer een mooie dag te worden vandaag, een kleine impressie uit Wijk aan Zee. Geniet ervan!



Even van het mooie weer profiteren op de pier in Velsen Noord. Konden we een Stena Bulk zien uitvaren. Dat levert weer een aardig plaatje op.

Het mag duidelijk zijn, de kust in Nederland is mooi, maar hier in Bretagne is ze toch wel een stuk mooier en vooral groter in variatie. Zand, grind, schelpen, rotsen, als liefhebber van kuststroken in het algemeen kan ik hier bijzonder van genieten.


