Maybe you can hire…

Foto: VihU

Ik moest dus in Zwaag zijn, op het industrieterrein. Vraag mij maar even niet waarom, want daar geef ik toch geen antwoord op. In ieder geval, daar kom ik dit exemplaar tegen. Bus verbouwd tot, tja, een tank? In ieder geval, zwaar bepantserd. Dus wat krijg je dan op mijn leeftijd? Juist, een flashback. If you can find them, maybe you can hire:

https://youtu.be/UAO2JBjRRBk?is=quh7GIZ9zYVHmrTF

Heb een goede woensdag allemaal, en kijk weer uit met die zaag, knipschaar, of snijbrander, wat je ook gebruikt op een woensdag.

Aliens op de pier

Foto’s: VihU

Ondertussen, hebben aliens vreemde tekens achtergelaten op de noordpier in Velsen Noord.

Ik denk dat de volgende landing gaat plaats vinden bij A3.

Ze hebben in ieder geval één visser ontvoerd.

Bewijsstuk 1: trui van ontvoerde visser

Want welke visser laat de gebruiksaanwijzing van zijn hengel achter?

Bewijsstuk 2: gebruiksaanwijzing hengel

Laat u dus niets wijsmaken, aliens bestaan!

Tjoek 2x

Foto’s: VihU

In Heerhugowaard zit een speciaalzaak modelbouw en treinen. Toch eens naar binnen gelopen, één keer in de maand wordt er geexposeerd. Ik moest toch bij Praxis zijn, die zit ernaast. Leuk om te zien, al die enthousiaste bouwers en liefhebbers.

Wel een prijzige hobby, die treintjes kosten nogal wat. En je moet er de ruimte voor hebben. Het landschap wordt over het algemeen beheerst door bejaarde mannetjes. Wat dat betreft pas ik er zo tussen.

Hoe aardig het ook is om te zien, ik heb al genoeg hobby’s en te weinig tijd. Dus deze laat ik graag aan anderen over.