
Blue





Een omgeving waardoor je jezelf klein gaat voelen. Bretagne is prachtig.

De wifi piept en kraakt hier een beetje beste lezer. Dat geeft niet, zoals u kunt zien vermaak ik mij evengoed wel in Bretagne. Ik ben alleen wat sporadisch aanwezig hier en kom derhalve niet vaak bij u of mijzelf langs. Die schade haal ik later wel weer in. Au revoir!

Het zal vandaag rond 15:00 uur zijn geweest vlak voor de terugreis, onbewerkte foto.

Het is de schuld van Karel. Want die begon hier vandaag over mooi weer. Dus zijn we maar even naar de pier gereden om de DONG-A binnen te zien lopen. Vanwege dat mooie weer. Mocht je hier wat over te zeuren hebben moet je dus bij Karel zijn en niet hier op de vluchtstrook.

Altijd in beweging, altijd anders.

Vanochtend even naar de pier in Velsen-Noord geweest. Alleen het eerste stuk was te belopen. De uiteinden waren nog gesloten vanwege de windkracht van gisteren. Er kwamen weer een aantal zeeschepen binnen. Altijd een fraai gezicht.

De zee heeft een zekere aantrekkingskracht op mij. Ineens begint het te kriebelen en wordt het weer tijd voor de wandelschoenen. Hoe minder mensen aanwezig hoe prettiger, dus het is goed dat de zomervakantie nog even op zich laat wachten. Dat vergroot de kans op rustig verpozen aan zee.