Paal 17 Foto: VihU Gerelateerd Auteur: Jan Sierhuis Vanaf de vluchtstrook aanschouw ik de snelweg van het leven en plaats daar mijn kanttekeningen bij. Toon alle berichten van Jan Sierhuis
Zalige zucht……
LikeGeliked door 1 persoon
mooi daar , nog ff en ik ben daar 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Niet verkeerd Karel! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
vind ik ook , vorig jaar het noordelijke deel , nu wat zuidelijker
LikeLike
Mooi wolkendek.
LikeGeliked door 1 persoon
Prachtig…nog mooier om daar te staan en tot rust komen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dat lukt prima! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Wauw, echt een mooie luchtfoto, Jan!
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je Marleen, geen filters of geknutsel, puur natuur 😉
LikeLike