Gespot Foto: VihU De bus zagen we staan, maar het Nederlands Elftal was nergens te bekennen in de Slufter op Texel? Gerelateerd Auteur: Jan Sierhuis Vanaf de vluchtstrook aanschouw ik de snelweg van het leven en plaats daar mijn kanttekeningen bij. Toon alle berichten van Jan Sierhuis
nee dat redden die klagers niet , 1 x vallen en ze zijn voor weken uitgeteld de wielrenner gaan door LikeGeliked door 1 persoon Beantwoorden
Even verderop een plasje ?
LikeGeliked door 1 persoon
Zou goed kunnen, stelletje zeikerds 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Oranje boven☺️
LikeGeliked door 1 persoon
Dutje doen?
LikeGeliked door 1 persoon
Of allemaal onder de banken! Schoolreisje! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Gemiste kans 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Hebben ze patent op 😁
LikeGeliked door 1 persoon
ze gingen verder met de fiets
LikeGeliked door 1 persoon
De overstap naar wielrennen!
LikeLike
nee dat redden die klagers niet , 1 x vallen en ze zijn voor weken uitgeteld
de wielrenner gaan door
LikeGeliked door 1 persoon
Vallen kunnen ze dan weer wel goed, dat wel 😁
LikeGeliked door 1 persoon
ja 1 x en gelijk voor weken niet werken voor dat dure geld
LikeLike