Woef! Foto: VihU Gerelateerd Auteur: Jan Sierhuis Vanaf de vluchtstrook aanschouw ik de snelweg van het leven en plaats daar mijn kanttekeningen bij. Toon alle berichten van Jan Sierhuis
Één tegelijk, ik heb er ooit drie over de vloer gehad, dat ging niet helemaal goed, één tegelijk is mooi zat. Maar momenteel even helemaal niet 😉 LikeGeliked door 1 persoon Beantwoorden
Waar zijn die 2240 hunden gebleven ? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Thuis in die heimat! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd leuk, je eigen nummerplaat maken. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Kan dat?
LikeLike
In Duitsland .
LikeLike
Dat zijn er wel héééél veel 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het is ook een heeel groot land! 😆
LikeGeliked door 1 persoon
miaauwwwww
LikeGeliked door 1 persoon
Daar ben ik ook meer van! 😄
LikeGeliked door 1 persoon
maar toch niet een 2241 stuks er van 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Één tegelijk, ik heb er ooit drie over de vloer gehad, dat ging niet helemaal goed, één tegelijk is mooi zat. Maar momenteel even helemaal niet 😉
LikeGeliked door 1 persoon