Eehm… Foto: VihU Tja, nou, dat dus… Gerelateerd Auteur: Jan Sierhuis Vanaf de vluchtstrook aanschouw ik de snelweg van het leven en plaats daar mijn kanttekeningen bij. Toon alle berichten van Jan Sierhuis
Geen idee, er staat een Insta adres bij, iets met kutillustraties, ik heb er niet gekeken want ik doe niet meer aan Meta 😉 LikeLike Beantwoorden
Je moet in Den Burg op Texel zijn, vergeet je portemonnee niet! 😁 LikeGeliked door 1 persoon Beantwoorden
Door een roze bril … en nog van da
LikeGeliked door 1 persoon
Een heeeele roze bril! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Waaar is de pink panter gebleven !? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Goeie vraag! 😂
LikeGeliked door 2 people
Wie verzint ut!
LikeGeliked door 1 persoon
Geen idee, er staat een Insta adres bij, iets met kutillustraties, ik heb er niet gekeken want ik doe niet meer aan Meta 😉
LikeLike
gewoon laten hangen dus
LikeGeliked door 1 persoon
Zeker, heb deze niet meegenomen.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi dingetje.
LikeGeliked door 1 persoon
Je moet in Den Burg op Texel zijn, vergeet je portemonnee niet! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
En zo mooi roze 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Prachtig! Aan de kleur ligt het niet 😄
LikeGeliked door 1 persoon
Oeps!
LikeGeliked door 1 persoon
Tjs…
LikeLike
Kweenie…. die laarzen hebben toch wel wat…
LikeGeliked door 1 persoon