








In Heerhugowaard zit een speciaalzaak modelbouw en treinen. Toch eens naar binnen gelopen, één keer in de maand wordt er geexposeerd. Ik moest toch bij Praxis zijn, die zit ernaast. Leuk om te zien, al die enthousiaste bouwers en liefhebbers.

Wel een prijzige hobby, die treintjes kosten nogal wat. En je moet er de ruimte voor hebben. Het landschap wordt over het algemeen beheerst door bejaarde mannetjes. Wat dat betreft pas ik er zo tussen.


Hoe aardig het ook is om te zien, ik heb al genoeg hobby’s en te weinig tijd. Dus deze laat ik graag aan anderen over.



Dus ik zet s’ochtends mijn fiets bij de brug in Alkmaar. Kom ik een paar uur later terug, fiets verdwenen! Ik heb nog geprobeerd achter deze berg te kijken, maar kon ‘m echt niet meer ontdekken. Misschien ligt ie er onder? Geen idee.


U zult begrijpen dat opruimen niet erg opschiet op deze manier.

Biologische plantjes en bloemetjes, daar wordt zo’n bij blij van, dat kan je wel zien.

Niet Bob, maar Don de Bouwer! Die man ziet overal bouwkansen, prachtig!
Wat krijg je toegestuurd als je kind in Japan zit? Juist, foto’s van putdeksels uit Tokyo. Ik heb wel even gemeld dat er niet alleen naar beneden gekeken moet worden 😉 veel plezier daar en dankjewel! 😘 Op de eerste liggen zelfs de bloesemblaadjes.



