
Kromgebogen loopt hij door de straten van Alkmaar en trekt daarbij zijn oude bolderwagen achter zich aan.

In die wagen verzamelt hij zijn straatvondsten. Vooral datgene wat statiegeld op zal leveren heeft zijn voorkeur.

Is het een broodnodige aanvulling op een uitkering of zijn het zijn enige inkomsten? Niemand kan het je vertellen. Wellicht is het een hobby, ontstaan na zijn pensioen?

Één ding is echter zeker, je kan beter niet achter hem terecht komen in de rij voor het statiegeldapparaat in de supermarkt.

Want het zal wel even duren voordat hij zijn buit aan lege flessen en blikken in het apparaat heeft gefrummeld. Ik wens u een prettig weekend beste lezer, zelf ga ik nog even aan het werk vandaag. De gehandicaptenzorg draait gewoon door, weer of geen weer 😉 hoezo hitte?