
Voor iedereen die er één nodig heeft vandaag. Ik ben in een liefdevolle bui en aan het recupereren van drie nachtdiensten in een hittegolf. Recupereren, dat kwam toch uit het wielrennen? Ergens begint de Tour weer één van deze dagen volgens mij. In ieder geval, vandaag heb ik weer even de tijd om hier en daar eens bij te lezen bij andere bloggers. Voor nu wens ik u allen een prettige zondag, met stukjes wielrenner enzo, zou dominee Gremdaat zeggen.